شرکت دانشجویان در کنکور
مهندسین 401
وبلاگ کوتاهی برای زارش

شرط حضور دانشجویان اخراجی ها و انصرافی ها در کنکور

دانشجویان اخراجی آموزشی موضوع ماده 29 آیین نامه آموزشی هم چنین دانشجویان دوره کارشناسی که مدرک معادل کاردانی (اعم از کاردانی عمومی و یا کاردانی)را دریافت کرده اند نیز مانند مقررات مربوط به دانشجویان انصرافی پس از تسویه حساب کامل با مؤسسه ذیربط هم چنین اداره کل امور دانشجویان داخل و صندوق رفاه دانشجویان وزارت ذیربط و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه (برای برادران) حق ثبت نام داشته و مطابق ماده 31 آیین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، محدودیتی در انتخاب رشته ندارند.

این دسته از داوطلبان می توانند تمام تعهدات مربوط را پس از اتمام تحصیلات خود به صورت یک جا به انجام برسانند.

هم چنین دانشجوی انصرافی چنانچه واجد دیگر شرایط مندرج در دفترچه راهنما باشد، حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارد.

چه کسانی حق شرکت در آزمون را ندارند

متقاضیانی که از سال تحصیلی 64-1363 به بعد، دو نوبت در آزمون های ورودی (دوره های روزانه) رشته های تحصیلی متمرکز و یا نیمه متمرکز پذیرفته شده باشند، حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1393 را نخواهند داشت.

پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون سراسری سال 1392 (اعم از رشته های متمرکز و یا نیمه متمرکز) حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1393 نخواهد داشت.

یک شرط ثبت نام در آزمون برای کنکوری های قبول شده

هم چنین دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و بین المللی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام و شرکت کنند.

این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل کرده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه کنند، اما این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.

دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، به منظور ثبت نام و شرکت مجدد در آزمون سراسری لازم است پس از انصراف قطعی از تحصیل خود را به بخش های وظیفه عمومی معرفی و به خدمت اعزام شوند. بدیهی است این دسته از داوطلبان پس از اتمام دوران خدمت نظام وظیفه حق ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری را خواهند داشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زکریا حسین زائی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 24526
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1